5 Mayıs 2012 Cumartesi

Bahcemdeki Salyangozlara gelsin - Çiçeklerimi yemeseniz Sizi bir başka Sevicem ;)

Salyangoz

 
 



- bir çıtırtı daha duymak istemiyorum..

*

kulağımı dayasam, yine de duyamazdım seslerini..
sonradan,
yani farkında olmadan duyduğum tüm çıtırtıların nedeni,
şu son bir hafta içinde ezdiğim
dört salyangoz..

beşinciyi son anda farkettim.. eğilip izledim..

ben “şu hayat ne tuhaf, ve zengin, renkler nasıl da içiçe geçmiş..” diye sayıklarken,

ayakucuma kadar sürünerek geldi..

bir süre anten gözleri gözlerimde öylece bakıştık..

sonradan,
yani farkında olmadan anladım demek istediğini,

“çekilir misin..?”

yetişmesi gereken bir yaprak vardı..

diğerlerinin katili olduğumdan habersiz
telaşla geçip gitti yanımdan..
pek zahmetli
ve sessiz..

**

y.a

(by dick laurent is dead)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder