15 Nisan 2012 Pazar

evdeki esyalari degerlendirmeyi seviyorum ;)

köse lambama kelebekler kondurdum... böylesi bence cok daha cici oldu :)


 Evdeki ayakkabi kartonu ,yogurt kabi,ve konserve kablarimi yapiskanli folyo ile kapladim..dolap icinde ve üstünde cok daha yakisikli duruyorlar :D
 Bu saat cocuklarim artik istemediklerini söylediler..bende atmaya kiyamadim herzamanki gibi;)bakin yeni hali hole nasil güzellik katti..



 bir blogta görmüstüm dergi yapraklari ve tutkaldan  cöp tenekesi yapmislar nerdeyse 50 santim uzunlukta..ama benim sabrim okadar büyütmeye yetmedi :) ancak mumluk oldu ...


 Eski bir tahta kutu malesef ilk halini resmetmeyi unuttum . kirmizi boyaninca uzerine sablonla yaptigim altin rengi desenle birlikte cok hos bir taki kutusu oldu..cok sevdigim bir ablama hediye edecegim..



 Kücük oglum dis kasimayi biraz abartip koltugumun kolluk yerlerini kemirince ne yapicagimi düsündüm. Daha önce koltugumu kapladigim kumasin artan parcasindan aklima kumandalik yapmak geldi .. hem cirkin görüntüden kurtuldum hemde kumandalarimin artik bir yei var ;)


 ilk teneke kutu kaplama deneyimim :) kot ve dantel ikilisi cok uyumlular...

 himm tanistirayim gelin hanim ve damat bey :D bir katologda görmüstüm telefon sarjligi satiliyordu. `"Kendi telefon sarjligini kendin yap "dedi icimden bir ses..;)tabi onlar bunlara pek benzemiyor ama bunlarda fena olmadi bence;) üstelik cok ta kullanisli, sarj aletimi aramak,sarja taktiktan sonrada telefonumu koyacak yer aramaktan kurtuldum... :)
  evdeki eski bir fermuardan sac bandima süs yaptim bence cok güzel oldu. hediye vermeyi cok severim bunuda verdim güle güle kullansin ;)
 Bebek patigi yapmayi denedim.dikis konusunda pek marifetli degilim,cocuklardan kalan eski bir kot parcasi birazda kece ile iste bukadar oldu ancak..ilk denemeye göre fena sayilmaz ama degilmi ;)


 bu kapladigim 2.yogurt kabi.. icine de elisi malzemelerimi koyuyorum cok kullanisli...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder